вторник, 4 апреля 2017 г.

Творчий звіт учителя Бурли Олени Василівни
 1.З а г а л ь н і  в і д о м о с ті:    Бурла Олена Василівна  Освіта вища, 1985-1989 рр. Кіровоградський державний педагогічний інститут,  Спеціальність -Філологічний факультет, Кваліфікація - викладач російської мови та літератури , Категорія -Спеціаліст вищої категорії, “старший вчитель”, педагогічний стаж 27  років, посада вчитель, предмет, який викладаю -  Російська мова, зарубіжна література
 2. Педагогічне кредо  «Щоб бути гарним вчителем,  потрібно любити те,   що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш.»  В.В. Ключевський
 3.Проблема, над якою працюю: «Розвиток творчих та комунікативних здібностей на уроках російської мови та зарубіжної літератури»
 4.Мета  роботи:  Знайомство і впровадження передових інноваційних технологій, наукових доробок з методики викладання російської мови та  зарубіжної  літератури;  формування уявлень учнів про світову літературу як систему національних літератур, про міжлітературні  і  міжмистецькі  звязки як могутній чинник духовного поступу людства;  вдосконалення і систематизація власної майстерності, обмін педагогічним досвідом
 5. Технології навчання: традиційні; репродуктивні; інноваційні.  Інноваційне навчання:  інтерактивне, інформаційно-комунікаційне,  проблемно-пошукове, розвивальне, особистісно-орієнтоване,  креативне
 6. Основні напрямки роботи з учнями : проведення уроків;  організація і проведення олімпіад та   конкурсів;  проведення предметних тижнів, літературних свят;  робота із обдарованими  учнями;  індивідуальна робота учителя з учнями.
 7.Участь у конкурсах: «Моя родина проти насилля», конкурс есе «Я європеєць», І Міжнародна гра зі світової (української і зарубіжної) літератури «Sunflower»  – 2016 для учнів 1-11 класів загальноосвітніх та професійно-навчальних закладів – 5 учнів отримали III місце у регіональному етапі: Грищенко А., Кононенко В.,Ільїна О., Єпанча Є., Гетманець О.
 8. Участь в обласній олімпіаді : Гетманець Олександра, учениця 9-Б класу –II місце у обласній олімпіаді з російської мови та літератури
 9. Формування компетентностей школярів через пізнавальну діяльність на уроках зарубіжної літератури.    Участь у предметному тижні:  піратські змагання «Веселий Роджер». Справжні пірати показали вміння приходити на допомогу, складати піратський кодекс, вільно володіти піратським словником, розшифровувати давні манускрипти, орієнтуватися у літературних творах і розуміти без слів свого капітана. Організовано змагання на краще детективне агентство  між « Агентами справедливості» та  «Таємним детективом».Поїздка до обласного центру на «Оскара та рожеву пані» за твором сучасного французького письменника Еріка-Еммануеля Шмітта. Проведено урок для учасників районного семінару заступників директорів з використанням кейс-технологій «Секрет успіху Вільяма Леграна, або політ думки(за оповіданням Е.По «Золотий жук»).
 10. Організація методичної роботи -  2014- 2016 н.р. – голова шкільного МО вчителів російської мови та зарубіжної літератури, з 2017 р. – голова районного МО   вчителів російської мови та зарубіжної літератури; 2013 р. – участь у районному семінарі для слухачів КОІППО;  2014 р. - участь у  районній Інтернет-конференції "Професійна компетентність педагога як показник його особистісного розвитку та запорука успішного навчання учнів"   з виступом «ТВОРЧА РОБОТА НА УРОКАХ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ»:   17 .05.2016р. - учасник обласної науково-методичної конференції з проблеми «Модернізація та технологізація сучасного уроку: інноваційний потенціал»на базі КОІППО.
 11.Виховна робота: класний керівник 9-А класу, учасник районного конкурсу «Класний керівник року – 2015». Учні активні учасники шкільних та районних заходів, мої шкільні «козаки», а також члени ШП.
 12. Робота з батьками:  Виступи на батьківських зборах.    Проведення  позакласних заходів,  “Розмови” через щоденники.  Індивідуальні зустрічі з батьками.
13. Самоосвіта:  Знайомство з досвідом роботи вчителів України через педагогічну пресу з предмета:  журнали:  “Всесвітня література в середніх навчальних закладах”,  “Зарубіжна література”,  Педагогічна література з предмета  , інтернет-ресурси.
 14. Адреса блогу вчителя:

15.Побажання колегам:
Учитель – це, справді, універсальна людина, яка може зорієнтуватися в будь- якій ситуації, бути співаком, танцюристом, артистом, якщо в цьому виникне потреба. Учитель – це друг, приклад для наслідування. Добрий і уважний, він завжди поряд, віддає дітям тепло свого серця, досвід і знання, радіє успіхам своїх учнів і сумує разом з ними, коли щось не вдається, вчить їх любити життя, працювати. Тож будьте оригінальними!

  Оригінальне – це завжди незвичайне, неповторне, єдине в своєму роді. Тому візьміть    декілька промінців творчості, мерехтіння індивідуальності, сяйво неспокою, лагідність турботи, кришталевість такту, іскристість працьовитості. Усе це перемішайте  і додайте постійність пошуку, коктейль інтерактивних форм і методів  навчання. І ,як наслідок, отримаєте – творчість, яскравість, індивідуальність!

Комментариев нет:

Отправить комментарий