Творчий звіт учителя Бурли Олени Василівни
1.З а г а л ь н і в і д о м о с ті: Бурла Олена Василівна Освіта вища, 1985-1989 рр. Кіровоградський державний педагогічний інститут, Спеціальність -Філологічний факультет, Кваліфікація - викладач російської мови та літератури
, Категорія -Спеціаліст вищої категорії, “старший
вчитель”, педагогічний
стаж 27 років, посада – вчитель, предмет, який викладаю - Російська мова, зарубіжна література
2. Педагогічне кредо «Щоб бути гарним вчителем, потрібно любити те, що викладаєш, і любити тих, кому викладаєш.» В.В. Ключевський
3.Проблема, над якою працюю:
«Розвиток творчих та комунікативних здібностей на уроках російської мови та
зарубіжної літератури»
4.Мета роботи: Знайомство і впровадження передових
інноваційних технологій, наукових доробок з методики викладання російської мови
та зарубіжної літератури; формування уявлень учнів про світову
літературу як систему національних літератур, про міжлітературні і міжмистецькі звязки як могутній чинник духовного поступу
людства; вдосконалення і систематизація
власної майстерності, обмін педагогічним досвідом
5. Технології навчання:
традиційні; репродуктивні; інноваційні. Інноваційне навчання: інтерактивне, інформаційно-комунікаційне, проблемно-пошукове, розвивальне,
особистісно-орієнтоване, креативне
6. Основні напрямки роботи з учнями :
проведення уроків; організація і
проведення олімпіад та конкурсів; проведення предметних тижнів, літературних
свят; робота із обдарованими учнями; індивідуальна робота учителя з учнями.
7.Участь у конкурсах: «Моя
родина проти насилля», конкурс есе «Я європеєць», І Міжнародна гра зі світової
(української і зарубіжної) літератури «Sunflower» – 2016 для учнів 1-11 класів загальноосвітніх
та професійно-навчальних закладів – 5 учнів отримали III місце у регіональному
етапі: Грищенко А., Кононенко В.,Ільїна О., Єпанча Є., Гетманець О.
8. Участь в обласній олімпіаді :
Гетманець Олександра, учениця 9-Б класу –II місце у обласній олімпіаді з
російської мови та літератури
9. Формування компетентностей школярів
через пізнавальну діяльність на уроках зарубіжної літератури. Участь у предметному тижні: піратські змагання «Веселий Роджер». Справжні
пірати показали вміння приходити на допомогу, складати піратський кодекс,
вільно володіти піратським словником, розшифровувати давні манускрипти,
орієнтуватися у літературних творах і розуміти без слів свого капітана.
Організовано змагання на краще детективне агентство між « Агентами справедливості» та «Таємним детективом».Поїздка до обласного
центру на «Оскара та рожеву пані» за твором сучасного французького письменника
Еріка-Еммануеля Шмітта. Проведено урок для учасників районного семінару заступників
директорів з використанням кейс-технологій «Секрет успіху Вільяма Леграна, або
політ думки(за оповіданням Е.По «Золотий жук»).
10. Організація методичної роботи - 2014- 2016 н.р. – голова шкільного МО вчителів
російської мови та зарубіжної літератури, з 2017 р. – голова районного МО вчителів російської мови та зарубіжної
літератури; 2013 р. – участь у районному семінарі для слухачів КОІППО; 2014 р. - участь у районній Інтернет-конференції
"Професійна компетентність педагога як показник його особистісного
розвитку та запорука успішного навчання учнів" з
виступом «ТВОРЧА РОБОТА НА УРОКАХ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ВИВЧЕННЯ
СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ»: 17 .05.2016р. -
учасник обласної науково-методичної конференції з проблеми «Модернізація та
технологізація сучасного уроку: інноваційний потенціал»на базі КОІППО.
11.Виховна робота: класний
керівник 9-А класу, учасник районного конкурсу «Класний керівник року – 2015».
Учні активні учасники шкільних та районних заходів, мої шкільні «козаки», а
також члени ШП.
12. Робота з батьками: Виступи на батьківських зборах. Проведення позакласних заходів, “Розмови” через щоденники. Індивідуальні зустрічі з батьками.
13. Самоосвіта: Знайомство з досвідом роботи
вчителів України через педагогічну пресу з предмета: журнали: “Всесвітня література в середніх навчальних
закладах”, “Зарубіжна література”, Педагогічна література з предмета , інтернет-ресурси.
14. Адреса блогу вчителя:
15.Побажання колегам:
Учитель – це, справді, універсальна людина, яка може
зорієнтуватися в будь- якій ситуації, бути співаком, танцюристом, артистом,
якщо в цьому виникне потреба. Учитель – це друг, приклад для наслідування.
Добрий і уважний, він завжди поряд, віддає дітям тепло свого серця, досвід і
знання, радіє успіхам своїх учнів і сумує разом з ними, коли щось не вдається,
вчить їх любити життя, працювати. Тож будьте оригінальними!
Оригінальне – це завжди незвичайне,
неповторне, єдине в своєму роді. Тому візьміть
декілька промінців творчості,
мерехтіння індивідуальності, сяйво неспокою, лагідність турботи, кришталевість такту,
іскристість працьовитості. Усе це перемішайте
і додайте постійність пошуку, коктейль інтерактивних форм і методів навчання. І ,як наслідок, отримаєте –
творчість, яскравість, індивідуальність!
Комментариев нет:
Отправить комментарий